About Me

My photo
Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh kepada seluruh Umat Islam Muslimin dan juga Muslimah Sekalian yang dirahmati oleh Allah :) Kami adalah Pelajar UGAMA dari batch 1'09,2'10 dan 3'11 dan juga Hamba Allah c(:

Wednesday, March 23, 2011

Terjah ke MBMB !



Assalamualaikum. 
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai korang sume. haih. penat betul. 
korang nk tau, aku balik je terus tidur tau. campai tudur , dush! baring terus. Hehehe
tapi, penat yg MENYERONOKKAN. hehehehe. thanks for the cooperation.
tak sangka bedna boleh berjalan lancar dengan mcm ni baik. Hehehhee
Nanti , kita buat lg ea? :P haha.

Okay so hari ni , beberapa pelajar kelas 3 Ugama buat lawatan ke MBMB .
Ape ita ? oooo. MAJLIS BANDARAYA MELAKA BERSEJARAH. 
waaaaaaaah. aku syukur lahir Melaka. Aku syukur jadi orang MALAYSIA. hehe

Alhamdulillah, berjalan lancar. mkn kat FoodCourt JJ . siap gabung meja lagi.
Hihihih. dh mcm mkn kat restoran luar. makan sesame family . hihih.
Oh, n untuk 2 org budak yg 'hilang' tuh , lepas ni kalau ade buat lawatan ape2.
korang 'hilang' lagi, aku tinggalkan korang. Hahahaha.
ape ape pun, jgn la menanges ea, cik Maria . Hahhaa, alaaa. aku risau korang je.
aku risau giler giler ar, tuh yg aku mrh. jgn nanges ea dik. Hahahah . takot benau :P

okay. ni ade sikit slideshow! 






























Thanks semua! Hehehe. andddddddd, 

don't forget ! our next project :)

GEOGRAFI. KILANG KAYU! hahaha .
cau cin cau :) syggg korang. mmuahh! hahahaa

salam.

2 comments:

  1. pic aq ta d urn :( hu9 ! erm , kami ta elang la !!!! errrrr ~

    ReplyDelete
  2. hahhaha. padan mke ko, spe soh ilang. ahhahaa

    ReplyDelete